torsdag 2. mai 2013

Kake med glitter

Til 1. mai fikk jeg spørsmål om jeg kunne lage en kake til en liten dame som ble 8 år. Hun er glad i glitter, glamour og diamanter og kaken skulle være grå. Siden spiselige "diamanter" er hårreisende dyrt, fant jeg ut at glitter og perler og stramme linjer var et godt alternativ til jeg får tak i materialer å lage juveler av selv.


På toppen trykte jeg ut mange småblomster og hadde på glitterstøv, samt et monogram med bokstaven hennes.


Jeg laget også et monogram på siden av kaken. Det er jo viktig å få med at hun ble 8 år da! :D


Alt i alt ble det en enkel kake i forskjellige hvit- og gråtoner med perler i sølv og hvit, noen blomster og masse glitre-glitre. Tro meg - bildet lyver litt. I virkeligheten skinte kaken praktisk talt av seg selv. ;)

Silje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar