mandag 17. februar 2014

På'an igjen!

Da har jeg hatt mer eller mindre kakefri det siste halvåret og må si jeg savner bakingen, og vil derfor gladelig informere om at jeg gjerne tar imot forespørsler igjen! Siden jeg mest har konsentrert meg om famileanledninger, har jeg bare fire kaker å legge ut i dag, men håper jeg har mer å tilføye om ikke alt for lenge.
Håper dere liker dem. :D


Denne laget jeg til tiårsdagen til min kjære nevø Adrian i november. Han er som dere sikkert skjønner mer enn gjennomsnittlig interessert i militæret og da ble det kamo, dog tags og håndgranater. 


En venninne ringte meg for sønnen sin niårsdag og for han er det twintip for alle penga. Så da ble det vinterkake med et par ski på toppen. 


Min andre nevø har en ting for turntables, så da han feriret 14 i januar ble dette resultatet. 


Min mor hadde bursdag samme uka som morsdagen, så da måtte det kake til vettu! Laget også denne til søstern i fulla farta for tantebarna mine i samme anledning:


Holder til mye av tiden i Tjørvågen for tiden, så kan også lage for de i omliggende kommuner.

Ha en fortsatt strålende kveld! :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar