fredag 14. juni 2013

Dora the Explorer

Dette var en forholdsvis enkel kake, men jeg fikk prøve noe nytt! :D Flooding kalles det på engelsk. På norsk? Aner ikke! 


I alle fall så betyr det at jeg har tegnet et bilde av Dora med relativt fast melisglasur og så brukt tynnet melisglasur til å fargelegge det med. Naturligvis brakk det da jeg skulle legge det på kaken (se håret på venstre side), men siden det ikke var så ille lot jeg det være. Jeg tror grunnen til dette var at istedenfor å bruke brunfarge blandet jeg rødt, grønt og svart og det rett og slett ble for skjørt. Alle de andre fargene var harde og fine, både på denne og øvelse-bildet jeg laget dagen før. 
Note to self (og andre som har lyst å prøve det): Kjøp brun fargegele neste gang.

Men moro var det!

Silje


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar